استخر بادی اینتکس سه رینگ جدید قطر 114 اینتکس

intex 57412 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس سه رینگ جدید از سری محصولات جدید اینتکس است که با رنگبندی جدید روانه بازار شده است و می تواند برای افراد بهترین گزینه به حساب بیاید. این محصول محیطی ایمن را برای تفریحات مهیج آبی ایجاد می سازد تا کودکان بتوانند در شرایط استاندارد به تفریحات خود بپردازند و از شرایط لذت ببرند. به همین خاطر است که از اهمیت بالا برخوردار می باشد و توانسته رضایت مخاطب را نیز جلب کند. نکته ای که در این محصول وجود دارد این است که بخش کف دارای قسمت باد شو است و نرمی و رضایت زیادی را ایجاد می کند تا با تفریحات آبی بدن دچار مشکل نشود و بتوانند ساعات طولانی به تفریحات مهیج آبی بپردازند. 

خرید استخر بادی اینتکس سه رینگ جدید قطر 114 اینتکس جدیداین محصول با قیمت مناسب ارائه می گردد تا تمامی کسانی که قصد سفارش و خرید آن را دارند با خیالی آسوده و با توجه به توان مالی خود نسبت به خرید اقدام نمایند. در نتیجه محصولی سازگار با طول عمر بالا می باشد که امروزه می توان آن را در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز به همراه داشت و از آن لذت برد. استخر بادی اینتکس دارای دیواره سه رینگ می باشد که در واقع مقاوم ترین و ضخیم ترین دیواره در بین استخر های بادی است. این دیواره استحکام بالایی دارد و توانسته برای ایجاد محیط تفریحات آبی برای کودکان انتخاب شود و برای آن ها مزیت های زیادی را ایجاد کند. این دیواره مانند ضربه گیر نیز عمل می کند تا با بازی و برخورد به دیواره بدن کودکان دچار آسیب نگردد. مقاومت بدنه در برابر ضربه و برخورد زیاد است اما با نزدیک شدن اشیاء تیز به بدنه دچار پارگی می شود و آسیب می بیند که تنها با ترمیم بدنه می توان مجدد از آن استفاده کرد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید استخر بادی اینتکس سه رینگ جدید می باشند تنها می توانند با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

نوع گرد
 قطر 114 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 ظرفیت 131 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی دارد
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه حلقه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

ناشناس

ععععععععععععععالی

70 روز پیش ارسال پاسخ