پمپ باد برقی پرقدرت اینتکس 66644

intex 66644

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
21%
3,600,000
2,850,000 تومان
کمی صبر کنید...

پمپ باد برقی پرقدرت اینتکس 66644 را می توان یکی از پرقدرت ترین پمپ های باد کمپانی اینتکس در نظر گرفت که قابل استفاده با برق شهری بوده و شما با استفاده از آن می توانید به بهترین شکل ممکن تمامی محصولات بادی را با هر برندی که هست راه اندازی و باد کنید. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که ظرفیت این محصول 1100 لیتر در دقیقه می باشد که قطعا آن را پمپی فوق العاده قوی و باکیفیت کرده و فرآیند باد کردن تمامی محصولات بادی به وسیله این پمپ باد کاری ساده و آسان شده است. شیوه طراحی این محصول به گونه ای است که بر روی آن یک عدد دستگیره قرار گرفته است که با در دست گرفتن این ناحیه کار راه اندازی محصولات برای شما ساده و آسان خواهد شد.

خرید پمپ باد برقی پرقدرت اینتکس مدل 66644

هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که پمپ باد برقی پرقدرت اینتکس 66644 دارای محفظه باد در ناحیه جلویی و محفظه و دریچه تخلیه و مکش باد در بخش کناری می باشد که این کار به ساده ترین شکل ممکن و با توان بالا اجرا می شود. این پمپ باد در داخل بسته بندی خود دارای یک عدد نازل سه حالته می باشد که باعث شده تا شما بتوانید هر مدل محصول بادی که در اختیار دارید را باد کنید. هم چنین یک عدد شلنگ نیز به صورت مجزا در کنار این پمپ دیده می شود که باعث می شود تا این محصول با فاصله از تمامی محصولات بادی و دریچه های باد آن ها نیز قابل باد شدن باشد. با توجه به این ویژگی ها و همین طور قدرت بی نظیر این پمپ ، پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید پمپ باد را دارید از این محصول فوق العاده استفاده کرده و آن را از سایت فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید.

پمپ باد برقی قدرتمند جدید اینتکس

 نوع برقی
 ولتاژ مصرفی  240-220 ولت
 ظرفیت 1100 لیتر در دقیقه
 جنس بدنه پلاستیک فشرده
 وزن 2.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 شارژر فندکی خیر
 پمپاژ دارد
 مکش دارد
 سایر ویژگی هامناسب تمام لوازم بادی
دارای نازل سه حالته
دارای شلنگ مجزا
 اقلام همراه دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...