وان بادی حمام بزرگسال زیپدار صورتی اینتایم

intime yt-038 pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان

وان بادی حمام بزرگسال زیپدار صورتی اینتایم به منظور داشتن بهترین موقعیت های آبی در محیط های مختلف ساخته شده است که امکان بهره مندی از آب گرم را نیز فراهم داشته است و می تواند اوقات خوشی را برای علاقه مندان رقم بزند. این محصول خاص و منحصر به فرد برای بزرگسال بوده است و از بدنه ای با ابعاد بزرگ تشکیل شده است با این وجود در فضای باز و یا در حمام مناسب استفاده می شود و در داخل آن می توان از آب گرم نیز استفاده کرد. این محصول دارای رویه زیپ دار نیز می باشد که روی محصول را مصدود می کند. 

در این صورت افراد می توانند در آب گرم فرو بروند و بدن را در موقعیت استاندارد و مناسب قرار دهند. لذت حضور در این محصول برای تمامی بزرگسالان وجود دارد به طوری که آن ها را در شرایط استادارد و ایمن قرار می دهد و برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است. با این وجود است که بدنه ضخیم محصول در برابر عوامل مختلف مقاومت لازم را دارد و در اثر برخورد و ضربه دچار آسیب نمی شود و می توان از داشتن بدنه ای بی عیب و نقص لذت برد. وان بادی به راحتی راه اندازی می شود که به وسیله پمپ باد صورت می گیرد و در نهایت می توان آن را در کم ترین زمان اماده بهره برداری نمود. بدنه عایق می باشد و آب گرم را در داخل خود نگه می دارد و می تواند به راحتی لحظات خوشی را برای آن ها ایجاد سازد و برای آن ها منحصر به فرد باشد. به جهت خرید آسان وان بادی حمام بزرگسال زیپدار صورتی اینتایم می توان وارد سایت اینتکس ایران شد و محصول را به صورت غیر حضوری سفارش داد.

 نوع خانگی
 طول 160 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 برند اینتایم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه ژله ای
 پمپ ندارد
نوع پمپ ندارد
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ارتفاع بلند
 دارای یک عدد کوسن بادی
 دارای روکش زیپ دار
 قابل استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...