تشک بادی کودک یک نفره استاندارد 67918

bestway 67918

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
560,000 تومان

تشک بادی کودک یک نفره استاندارد 67918 با توجه به نیاز کودکان ساخته شده است که از طراحی بی نقص و حرفه ای برخوردار می باشد و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. تشک بادی مد نظر دارای رنگبندی بدنه بوده است و سطحی زیبا و فانتزی را ایجاد می کند تا کسانی که به دنبال خرید بهترین نوع تشک بادی برای فرزندان خود می باشند بتوانند خرید آن را انجام دهند. با این وجود است که تشک بادی مد نظر فروش بالایی دارد و توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و برای استفاده در طول عمر بالا ساخته شده است. خرید این محصول می تواند برای سال های زیاد محصول را سازگار نشان دهد و برای استفاده در مسافرت و گردش گزینه دلخواه کودکان می باشد. تشک بادی مد نظر توان مقاومت در برابر وزن افراد را دارد که با توجه به مخاطب بودن کودکان در برابر آن ها مقاومت دارد. با این وجود است که بهترین گزینه محسوب می شود و توانسته در تمامی مسافرت ها و گردش ها به صورت تاشو در کنار وسایل افراد قرار گیرد.

 تشک بادی کودک بدنه ای استاندارد دارد و با تمامی آیتم های ایمن بودن ساخته شده است تا در زمان خوابیدن کودکان نیز سطحی منحصر به فرد و استاندارد برای آن ها باشد تا در نهایت بتوان خرید آن را انجام داد. بدنه دارای کف ضد آب نیز می باشد تا در ساحل نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین بدنه از جنس با کیفیت وینیل تشکیل شده است که ضد حساسیت می باشد و قابلیت ضد تعریق را نیز دارا بوده است. با این وجود است که افراد می توانند با خیالی آسوده تشک بادی را مورد استفاده فرزندان خود قرار دهند و برای آن ها ایجاد سازگار ترین و استاندارد ترین موقعیت را کنند. کسانی که تمایل به خرید تشک بادی کودک یک نفره استاندارد 67918 دارند می توانند به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و محصول را وارد سبد خرید خود کنند.

 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 158 سانتی متر
 عرض89 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ-
 نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...