تشک بادی روی آب مدل پرتقال

Intex 58763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
25%
850,000
640,000 تومان
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مدل پرتقال جدید ترین نمونه از محصولات شناور بر روی سطح اب است که از طراحی ویژه و زیبا تشکیل شده است. این محصول را می توان با داشتن رنگبندی جذاب مورد استفاده قرار داد و از آن لذت برد. ساختار بدنه از استحکام بالایی برخوردار می باشد و از قابلیت غیر قابل نفوذ تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان آن را بر روی سطح آب های قرار داد و یا در خشکی از وجود آن بهره مند شد. تشک بادی روی آب حالت معلق خود را حفظ می کند و برای مدت زمان طولانی قادر به قرار گیری در چنین شرایطی است. افراد را نیز بر روی خود قرار می دهد و می تواند موقعیت دلخواهی را برای آن ها مهیا سازد. 

تشک بادی روی آب مدل پرتقال

این محصول ظرفیت یک نفره دارد و تنها برای استفاده یک فرد ساخته شده است. به همین خاطر است که می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود و در هر شرایط از آن بهره گرفت. بدنه اصلی تشک بادی روی آب مدل پرتقال از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم طراحی و تولید شده تا در اثر استفاده مدوام و راه اندازی و جمع اوری بالا بدنه محصول دچار افت کیفیت نشود. این تشک بادی برای استفاده در آب و خشکی طراحی شده است و نسبت به هر نوع استفاده نیز سازگار می باشد. چرا که بدنه ضخامت زیادی دارد و نسبت به ساییدگی و فشار مقاوم است. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و محصول را به راحتی مورد استفاده قرار داد. اگر شما قصد خرید تشک بادی روی آب مدل پرتقال را دارید می توانید محصول یاد شده را از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوع نیم دایره
 طول 178 سانتي متر
 عرض 85 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1198 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...