تشک بادی داخل ماشین لوکس car air bed مشکی

luxury car air bed black A081

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

تشک بادی داخل ماشین کار ایر بد | car air bed باکیفیت ترین تشک بادی ماشین برای استفاده در زمان سفر بوده تا بتوانید صندلی عقب خودرو خود را به یک تخت بادی طبی با تحمل وزن بالا تبدیل نمایید. تشک بادی ماشین برند car air bed اصل با ساختاری سه تکه که تشک اصلی و دو زیرپایی به صورت مجزا طراحی شده و محصول دارای پمپ باد فندکی قوی ، دو عدد بالش بادی و یک پک تعمیرات بوده تنها توسط فروشگاه اینتکس ایران عرضه می شود.

تشک بادی داخل ماشین لوکس car air bed مشکی هم یکی از پرطرفدار ترین رنگ های تشک داخل ماشین می باشد که قطعا با هر خودرویی امکان استفاده و ست شدن را دارا بوده و با خیالی راحت این مزیت را در اختیار خواهید داشت که در سریع ترین زمان ممکن محصول را راه اندازی نموده و از آن استفاده کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این تشک داخل ماشین رویه ای مخمل را داراست که همین عامل باعث شده تا محصول مورد نظر شما بدون تعریق باشد و از این حیث نگرانی نداشته باشید. مسئله مهم دیگر در رابطه با این تشک بادی بحث کیفیت نواحی زیرین این محصول می باشد به این صورت که شما می توانید مشاهده کنید از نوع PVC برزنتی طراحی شده و ضخامت بالایی را هم داراست.

خرید تشک بادی داخل ماشین لوکس رنگ مشکی

هم چنین باکس بسته بندی تشک بادی داخل ماشین لوکس مشکی نیز بسیار شیک و تمیز بوده و در یک بسته بندی رنگی و جذاب در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت. در کنار این موارد این مسئله نیز بسیار مهم است که این کالا دارای یک عدد پمپ باد فندکی دو کاره قوی می باشد که به بهترین شکل ممکن شما این مزیت را در اختیار دارید که این محصول را باد کرده و سپس آن را تخلیه کنید. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول وجود چسب برای تعمیر و ترمیم این محصول است که در زمانی که تشک داخل ماشین شما آسیب ببیند شما این مزیت را خواهید داشت که محصول را به وسیله همین چسب در بازه زمانی کوتاهی تعمیر کنید. تمامی این ویژگی ها باعث شده تا این تشک ماشین با بهترین کیفیت و قیمت از طریق فروشگاه اینتکس ایران در اختیار شما عزیزان قرار بگیرد.

فروش تشک بادی داخل ماشین لوکس مشکی ارزان قیمت

نوعسفری
 تحمل وزن 180 کیلوگرم
 طول 136 سانتی متر
 عرض 88 سانتی متر
 ارتفاع تشک 11 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دولایه ضخیم
 پمپدارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه های بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
برند car air bed
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...