تشک بادی داخل ماشین ضخیم ام وی ام 110

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
تشک های داخل ماشین در سه رنگ کرم ، مشکی و طوسی عرضه شده اند که در هنگام ثبت سفارش و در بخش توضیحات می توانید رنگ دلخواه خود را ذکر کنید.
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم ام وی ام 110 محصولی جذاب و بسیار کاربردی است که می توان در تمامی مسافرت ها مورد استفاده قرار داد. نکته قابل توجه در خصوص این تشک بادی برخورداری از طراحی طبی و فوق العاده راحت است که نیاز شما را به طور کامل مرتفع کرده و یک تخت خواب بسیار راحت در قسمت صندلی عقب خودرو ایجاد می کند. این تشک بادی دارای مقاومت بدنه بسیار بالایی بوده و در برابر ضربه و فشار مقاوم است. این محصول را می توانید به سادگی توسط پمپ باد فندکی که به همراه آن موجود است در زمانی کوتاه راه اندازی نمایید. تشک بادی داخل ماشین دارای رویه مخملی است که از سرد شدن و یا گرم شدن بیش از حد این تشک بادی در دماهای مختلف جلوگیری کرده و فضایی ایده آل را ایجاد می کند. این محصول ضد حساسیت بوده و با توجه به طراحی مواج، در زمان استراحت هوا به خوبی مابین بدن و سطح تشک در جریان خواهد بود و از تعریق نیز جلوگیری می شود. این طراحی موجب شده تا تشک بادی انعطاف زیادی نیز داشته باشد و در زمان استراحت، بدن در وضعیت ایده آل قرار بگیرد. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی این محصول را تخلیه کرده و بسته بندی کنید. با توجه به کیفیت بالا، استفاده مکرر و طولانی مدت از این تشک بادی در کیفیت آن هیچ اثر سوئی نداشته و موجب افت کیفیت نمی شود.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم ام وی ام 110 با ارزان ترین قیمت از طریق سایت اینتکس ایران به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران اقدام به خرید نمایید. این محصول را به صورت اینترنتی سفارش دهید و یا با مراجعه به فروشگاه اینتکس ایران، تشک بادی را به صورت حضوری دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...