ترامپولین حفاظ دار کودک

Trampoline 028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10,400,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین حفاظ دار کودک از سری محصولات مهیج و مورد علاقه کودکان است که دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد. این محصول را می توان با خیالی آسوده سفارش داد و از داشتن آن بهره مند شد. کودکان با داشتن این محصول احساس امنیت و آرامش پیدا می کنند و می توانند تایم طولانی را به وسیله آن بگذرانند. به این وسیله کسانی که به سمت داشتن این نمونه از وسایل تفریحی جذب می شوند می توانند آن را برای استفاده در طی سال های زیاد سفارش دهند.

خرید ترامپولین حفاظ دار کودک

ترامپولین حفاظ دار محیطی ایمن را ایجاد کرده است که دیواره ای توری به دور آن کشیده شده است تا کودکان ایمنی خود را داشته باشند و به بیرون از بدنه نیوفتند. وزن محصول کم است و به راحتی در محیط مد نظر جا به جا می شود. امکان حرکت دادن بدنه بر روی سطح زمین نیز وجود دارد و برای آسان شدن این کار دستگیره ای پارچه ای به دیواره توری متصل شده است. بنابراین می توان با خیالی آسوده و بدون مشکل محصول را بر روی سطوح کشاند و از داشتن آن لذت برد. ورود و خروج به بدنه از طریق بخش صورت می گیرد که به وسیله زیپ باز و بسته می شود و می تواند این امکان را آسان نماید. خرید ترامپولین حفاظ دار کودک تنها از فروشگاه ایران اینتکس انجام می شود.

نوعخانگی
 طول و عرض 140 سانتی متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس قسمت جامپینگ پلی پرو پیلن
 جنس پایه ها استیل ضد زنگ
 سنین مورد استفاده کودکان
 توری محافظ 
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 4 سال به بالا
 قابلیت استفاده در شهر بازی ها
اقلام همراهدفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...