ترامپولین تاشو قطر 120 سانتی متری

Trampoline 035

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

ترامپولین تاشو قطر 120 سانتی متری یکی دیگر از جدیدترین محصولات ارائه شده توسط سایت اینتکس ایران است که با ارزان ترین قیمت در دسترس شما قرار دارد. این ترامپولین در دسته محصولات خانگی قرار دارد و برای استفاده در فضاهای محدود طراحی شده است. قدرت بالای پرش این ترامپولین از ویژگی های بی نظیر آن می باشد که موجب شده است تا بتواند رضایت خریداران را جلب کرده و به فروش بالایی برسد. 

ترامپولین تاشو 120 سانتی متری

این محصول دارای صفحه پرش از جنس پلی پروپیلن است که با برخورداری از ضخامت استاندارد، انعطاف زیادی داشته و در برابر آسیب هایی نظیر پارگی نیز مقاومت خوبی دارد. این محصول با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار آسیب نخواهد شد از این رو می توان آن را به راحتی در حیاط نیز قرار داد. کفی این ترامپولین در برابر پوسیدگی نیز مقاومت بالایی دارد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای مختلف قرار داده و از ورزن و هیجان لذت ببرید. این محصول دارای ابعادی کوچک می باشد که امکان استفاده در فضاهایی مانند آپارتمان را برای شما فراهم می کند. این ترامپولین جذاب دارای طول عمر زیادی است و تا سال ها دچار آسیب نخواهد شد. محصول فوق با بهره مندی از کیفیت ایده آل و پایه هایی مقاوم و سبک، امکان حمل و جابه جایی آسان را نیز به شما می دهد.

برای خرید ترامپولین تاشو قطر 120 سانتی متری با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید از طریق سایت اینتکس ایران، سفارش خود را ثبت کرده و یا به صورت حضوری با مراجعه به سایت اینتکس ایران، محصول فوق را با ارزان ترین قیمت به صورت حضوری تهیه کنید.

نوعخانگی
 طول و عرض 120 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس قسمت جامپینگ پلی پروپیلن
 جنس پایه ها آلومینیوم ضد زنگ گالوانیزه
 سنین مورد استفاده کودکان و بزرگسالان
 توری محافظ -
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای سنین 3 سال به بالا
 وزن 10 کیلوگرم
تحمل وزن تا 100 کیلوگرم
اقلام همراهدفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...