تخت بادی کودک اینتکس مدل خرسی

intex 66814

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,200,000 تومان
کمی صبر کنید...

تخت بادی کودک اینتکس مدل خرسی جزو جذاب ترین و جدیدترین تخت های بادی اینتکس برای سنین سه تا شش سال می باشد که با تحمل وزن 22.7 کیلوگرمی و همین طور امکان استفاده از تشک بادی به صورت مجزا در کنار بهره مندی از پمپ باد دستی سبب شده تا یک تخت بادی کامل را در اختیار داشته باشید. این کالای لوکس و زیبا به سادگی حمل و نقل و راه اندازی می شود و با بهترین قیمت از اینتکس ایران قابل خرید و ثبت سفارش خواهد بود.

تخت بادی کودک اینتکس مدل خرسی از سری محصولات اصل و اورجینال می باشد که طراحی زیبا و خاص دارد و توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند. این محصول بی نظیر دارای ترکیب رنگ شاد و جذاب نیز می باشد که کودکان به آن تمایل داشته و در نتیجه نسبت به استفاده کردن از آن اقدام می کنند. تخت بادی بدنه ای کوچک و کمجا است که هم در منزل مورد استفاده قرار می گیرد و هم می توان در باغ و ویلا آن را استفاده کرد. در هر صورت داشتن این تخت بادی سبب لذت بردن افراد از موقعیت ممکن می شود و می توان از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورد. تخت بادی کودک به شکل خرس می باشد و در بالای خود عروسک بادی خرسی دارد که توجه کودکان را جلب می کند و می تواند سبب سرگرمی آن ها نیز شود. در این محصول تشک بادی مواج و مجزا وجود دارد که کف بدنه قرار می گیرد.

تخت بادی کودک اینتکس طرح خرساین ساختار طبی ترین حالت ممکن برای کودکان است که سطحی استاندارد و ایمن نیز می باشد ومی تواند برای کودکان بهترین موقعیت را ایجاد سازد. کسانی که به سمت خرید این محصول بی نظیر کشیده می شوند باید بدانند که فرزندان آن ها در شرایط ایمن به استراحت و خواب می پردازند و بدن را در آرامش بخش ترین حالت ممکن قرار می دهند. ساختار محصول به گونه ای است که امکان نشستن بر روی آن نیز وجود دارد و در واقع دارای تکیه گاه بادی نیز می باشد. با خرید تخت بادی مد نظر پمپ باد دستی مجزا نیز به خریداران داده می شود تا بتوانند در موقعیت های مختلف به راه اندازی محصول اقدام کنند و به راحتی تخت بادی را برای کودکان خود آماده سازند تا در مسافرت و گردش نیز موقعیت برای خواب آن ها مهیا باشد. چنانچه تمایل به خرید تخت بادی کودک اینتکس مدل خرسی دارید و به دنبال مرکزی معتبر جهت ثبت سفارش می باشید می توانید محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

تخت بادی کودک مدل خرس با تشک بادی مجزا

نوعخانگی ، سفری
برنداینتکس
 طول 178 سانتی متر
عرض 114 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 تحمل وزن22.7 کیلوگرم
 جنس بدنهPVC با رویه مخملی
 جنس کفمخمل دولایه
 پمپدارد
نوع پمپپمپ دستی مجزا
ساک حملندارد
سایر ویژگی هادارای تشک بادی مجزا
امکان استفاده از تشک به صورت جداگانه
دارای سطح موج دار و مشبک
فوق العاده نرم و راحت مناسب کودکان
قابلیت راه اندازی ساده به وسیله پمپ دستی
سبک و پرتابل با قابلیت جا به جایی آسان
جزو تخت های جدید تولید شده اینتکس
مناسب برای کودکان سه تا شش سال
دارای دریچه های باد AIR LOCK
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

زهره احمدوند

این که تخت بادی دارای یک پمپ باد جدا بود و نیاز به هزینه اضافی دیگه ای نداشت مهم ترین حسنش بود.
راه اندازیش هم سری انجام میشه
بچه ها هم بعد از راه اندازی واقعا عاشقش میشن حداقل پسر من که اینطور بود.

217 روز پیش ارسال پاسخ