استخر پیش ساخته فریمی کودک صورتی

intex 57172

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,480,000 تومان

استخر پیش ساخته فریمی کودک صورتی از سری محصولات برند و اصل است که دارای بدنه ای مقاوم می باشد و می تواند امکان داشتن تفریحات مهیج آبی برای گروهی از کودکان را مهیا کند. این استخر پیش ساخته برای کودکان دارای سازه های فریمی است و در نتیجه می تواند به راحتی نصب و راه اندازی شود و در نهایت نیز می تواند محیطی بی نقص و حرفه ای را ایجاد کند تا به وسیله آن بتوان بدون هر گونه مشکل و در موقعیت استاندارد برای کودکان تفریحات مهیج آبی را رقم زد. بدنه محصول نیز از جنس برزنتی با کیفیت است که قابلیت ضد حساسیت دارد تا کودکان به همراه دوستان خود و یا والدین در داخل آن حضور داشته باشند و تفریحات مهیج آبی داشته باشند.

 از این رو محصولی پر فروش و منحصر به فرد است تا بتوان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و فضایی ایمن و استاندارد را برای کودکان رقم زد. این موقعیت می تواند برای کودکان لذت بخش باشد که در فصول گرم سال در فضای باز ایجاد می شود و برای آن ها تفریحات مهیج آبی را رقم می زند. با در نظر گرفتن کیفیت بالا و داشتن قیمت مناسب و بدنه ضخیم طرفداران زیادی دارد و جزو پر فروش ترین محصولاتی است که در داخل آن بهترین تفریحات رقم می خورد. استخر پیش ساخته فریمی کودک صورتی بدنه ای به رنگ صورتی دارد تا کودکانی که به این رنگ علاقه دارند از این محصول استفاده کنند و آن را خریداری نمایند. این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب در فروشگاه اینتکس ایران موجود است و آماده خرید علاقه مندان می باشد .از این رو به این فروشگاه مراجعه کنید و محصول را وارد سبد خرید خود نمایید.

نوعمربعی کودک
ظرفیت آب337 لیتر
طول122 سانتی متر
عرض122 سانتی متر
ارتفاع30 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابل نصب و جمع در مدت زمان چند دقیقه
اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...