استخر طلقی کودک قطر 122 طرح غواصی

intex 58477

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان

استخر طلقی کودک قطر 122 طرح غواصی جدید ترین استخر آماده برای داشتن تفریحات مهیج آبی است که دارای طراحی زیبا و خاص می باشد به طوری که می توان با خیالی آسوده از داشتن آن لذت برد و در فضای باز به بهره برداری از آن اقدام کرد. این محصول بی نظیر طراحی زیبا و چشمگیری دارد به طوری که افراد را به سمت خرید خود جذب می کند و می تواند جهت استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد. از آن جایی که راه اندازی این استخر آماده بدون نیاز به پمپ باد می باشد طرفداران زیادی دارد و جزو پر فروش ترین محصول از شرکت اینتکس معرفی می شود که دیواره های طرح دار دارد و طرح های رویه آن چاپی می باشد. این طرح ها بدون پس دادن رنگ به محیط برای استفاده در طی سال های زیاد بر روی دیواره قرار دارد و می تواند زیبایی محصول را رقم بزند.

خرید استخر طلقی کودک قطر 122 طرح غواصی جدید از آن جایی که محصول دارای بدنه ای گرد است ابعاد کمجا و منحصر به فردی دارد اما می توان آن را مورد استفاده اعضای خانواده و یا دوستان قرار داد و برای آن ها شرایط دلخواهی را رقم زد. این محصول منحصر به فرد توانسته رضایت مخاطب را کسب کند و برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد دارد که می توان به راحتی آن را در مسافرت و گردش به همراه داشت و در صورت نیاز نسبت به آماده سازی آن اقدام کرد. در خصوص نصب و راه اندازی محصول وجود دفترچه راهنما در کنار آن بسیار موثر می باشد و افراد می توانند نسبت به کسب اطلاعات بیش تر و روش درست راه اندازی آن از طریق مطالعه دفترچه اقدام نمایند و در نهایت دچار مشکل در این زمینه نشوند. طلقی که تشکیل دهنده بدنه محصول می باشد انعطاف زیادی دارد که در این صورت نحوه راه اندازی و جمع آوری محصول نیز آسان می شود و در کم ترین زمان رخ می دهد. استخر طلقی کودک قطر 122 طرح غواصی با مراجعه به نمایندگی اینتکس خریداری می شود.

نوع تفریحی
ظرفیت 281 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 1.1 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک طلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
سنین مورد استفادهبالای 3 سال
برنداینتکس
سایر ویژگی ها دارای طراحی بسیار زیبا در بدنه
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...