استخر طلقی سایز بزرگ اینتکس طرح دریا

intex 58472

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان

استخر طلقی سایز بزرگ اینتکس طرح دریا از سری محصولات جدید تولید شده در شرکت اینتکس است که دارای ساختاری منعطف ولی با استحکام می باشد که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و می توان بهترین اوقات را از آن کسب کرد. داشتن این محصول کمک می کند تا در مکان های مختلف امکان داشتن بهترین تفریحات آبی ایجاد شود و افراد بتوانند آبتنی در فصول گرم سال را داشته باشند. در نتیجه محبوبیت زیادی دارد به طوری که می توان آن را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه کرد و از وجود آن بهره مند شد و توانست در طی سال های زیاد این محصول را در کنار سایر وسایل مسافرتی خود بهره برداری کرد. در حالت جمع آوری شده محصول دارای بدنه ای تاشو  و کمجا است و قابلیت نگه داری از آن و یا هدایت به مکانی دیگر آسان می باشد. 

خرید استخر طلقی سایز بزرگ اینتکس طرح دریا ارزان قیمتدر نتیجه می توان با خیالی آسوده و با تکیه برکیفیت و کارایی این محصول نسبت به خرید آن اقدام کرد و شرایط دلخواهی را کسب کرد که در نتیجه می توان به عنوان پر فروش ترین محصول از آن یاد کرد. استخر طلقی برای بزرگسال ساخته شده است و برای داشتن تفریحات آبی اعضای خانواده طراحی شده است. به این ترتیب می توان به راحتی آن را حمل و جا به جا کرد و در نهایت توانست در کم ترین زمان آن را آماده استفاده نمود. راه اندازی محصول بدون نیاز به پمپ می باشد و با توجه به مطالب موجود در دفترچه راهنما انجام می شود و نیازی به آموزش مجزا نمی باشد. به این ترتیب با وجود مراحل در این دفترچه و مطالعه آن می توان در رسیدن به فضایی دلخواه دچار مشکل نشد و در کم ترین زمان محصول را برای استفاده آماده کرد و بر روی سطوح مختلف قرار داد و تفریحات آبی مهیج را رقم زد. کسانی که به دنبال خرید استخر طلقی سایز بزرگ اینتکس طرح دریا می باشند از طریق سایت اینتکس ایران اقدام به خرید نمایند.

نوعتفریحی
ظرفیت 2040 لیتر
قطر 244 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 4.3 کیلوگرم
جنس رویه طلقی نشکن
جنس بخش کناری طلقی نشکن
جنس کف PVC 
روش راه اندازیبدون نیاز به پمپ
طرح بدنه دریا و اقیانوس
سنین مورد استفاده سنین بالای 3 سال
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بدنه شفاف
 دارای بدنه ای مقاوم
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...