استخر طلقی بزرگ قطر 183 جدید اینتکس

intex 56452NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان

استخر طلقی بزرگ قطر 183 جدید اینتکس بهترین گزینه برای ایجاد موقعیت تفریحات آبی برای کودکان است که فضای جاداری را ایجاد می کند تا در داخل آن بهترین تفریحات مهیج آبی را داشته باشند و از آن لذت ببرند. این استخر طلقی به روشی آسان راه اندازی می شود که نیازی به وجود پمپ باد نیست و می توان در کم ترین زمان آن را آماده بهره برداری نمود. به این ترتیب می توان آن را جزو برترین نمونه از وسایل مسافرتی نیز در نظر گرفت که به راحتی حمل و جا به جا می گردد و برای علاقه مندان موقعیت داشتن تفریحات آبی را ایجاد می کند.

خرید استخر طلقی بزرگ قطر 183 جدید اینتکس باکیفیت به وسیله داشتن این محصول محیطی بزرگ برای تفریحات دست جمعی شکل می گیرد تا کودکان به همراه دوستان خود در داخل آن حضور داشته باشند و بتوانند از شرایط لذت ببرند. به این ترتیب کسانی که قصد داشتن این محصول را دارند همواره می توانند به راحتی از تمامی موارد بهره مند شوند و از مزیت های آن استفاده کنند تا در طی سال های زیاد بدون مشکل و دشواری بتوانند اوقات فراغت خوبی را در فصول گرم سال داشته باشند. با وجود دفترچه راهنما در کنار محصول امکان راه اندازی این استخر آسان شده است که بدون نیاز به آموزش می توان شرایط را مهیا کرد و از مطالب داخل دفترچه نیز استفاده کرد. برخی سوالات در خصوص راه اندازی استخر طلقی نیز در داخل دفترچه راهنما وجود دارد که افراد می توانند به راحتی نسبت به کسب اطلاعات بیش تر اقدام نمایند و در نهایت راه اندازی را در کم ترین زمان و به راحت ترین حالت ممکن انجام دهند. چنانچه تمایل به داشتن استخر طلقی بزرگ قطر 183 جدید اینتکس دارید و قصد خرید محصول با کیفیت بالا و طول عمر زیاد را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و محصول را به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایید.

نوعتفریحی
ظرفیت 958 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 38 سانتی متر
وزن 2.3 کیلوگرم
جنس رویه طلقی نشکن
جنس بخش کناری طلقی نشکن
جنس کف PVC 
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای بدنه شفاف
 دارای بدنه ای مقاوم
 عدم نیاز به پمپ باد
 راه اندازی ساده و آسان
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...