استخر بادی کودک طرح تابستانه اینتکس

intex 59431 Summer

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
395,000 تومان

استخر بادی کودک طرح تابستانه اینتکس یکی از بهترین محصولات بادی است که جهت ایجاد محیطی برای تفریحات آبی انتخاب می شود که دارای دیواره های محکم با ساختار حلقه ای می باشد. چنین دیواره ای جزو با دوام ترین و محکم ترین دیواره برای استخر های بادی می باشد که در برابر عوامل مختلف مقاومت زیادی را از خود نشان می دهد و می تواند در طی سال های زیاد بهره برداری شود. محیطی که توسط این استخر بادی ایجاد می شود برای تفریحات مهیج آبی کودکان است که شرایط دلخواهی را ایجاد می کند و می تواند تمامی اوقات خوش بازی و تفریحات آبی را در داخل خود رقم بزند. 

خرید استخر بادی کودک طرح تابستانه اینتکس حرفه ای طرح داردیواره با ساختار حلقه ای می تواند رضایت مخاطب را در پی داشته باشد که در برابر برخورد و ضربه مقاومت دارد و بدون درز و شکاف آب را در داخل خود نگه می دارد و به بیرون نشت نمی دهد. با این وجود است که استاندارد ترین حالت ممکن برای رده سنی کودک رقم می خورد که قابلیت استفاده از آن در فصول گرم سال وجود دارد و می توان موقعیت آبتنی و آب بازی را برای کودکان ایجاد کرد. استخر بادی کودک با طرح های چاپی بر روی بدنه زیبایی زیادی ایجاد کرده است که سبب جلب توجه می شود و می توان موردی دلخواه با توجه به سلیقه کودکان باشد. این محصول بی نظیر از بدنه ای ضخیم تشکیل شده است تا بتوان از آن در محیط های مختلف استفاده کرد. در سایر فصول سال از استخر بادی به جهت ایجاد استخر توپ استفاده می شود که محیطی برای بازی با توپ را ایجاد می کند که به وسیله توپ های کوچک و رنگی که از جنس پلاستیک می باشند پر می شود و می تواند لحظات خوشی را برای کودکان ایجاد سازد. علاقه مندان به داشتن استخر بادی کودک طرح تابستانه اینتکس می توانند از طریق فروشگاه اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

 نوعتفریحی
ظرفیت 248 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...