استخر بادی چهار حلقه قطر 168 جدید اینتکس

Intex 56441EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان

استخر بادی چهار حلقه قطر 168 جدید اینتکس به گونه ای ساخته شده است که دیواره محکم با بدنه ای با استحکام بالا را تشکیل داده است. به طوری که می توان در داخل آن احساس خوشایندی داشت و از آن لذت برد. چنین محصولی مناسب رده سنی کودک ساخته شده است اما ابعاد بزرگ و جاداری دارد تا علاقه مندان بتوانند در داخل آن حضور داشته و از شرایط لذت ببرند. استخر بادی دارای دیواره های حلقه ای است که ارتفاع نسبتا بلندی را تشکیل داده است تا در داخل آن علاوه بر تفریحات مهیج آبی بتوان توپ های پلاستیکی و رنگی زیادی را پر کرد و از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد. استخر بادی مد نظر را به راحتی می توان راه اندازی کرد و در کم ترین زمان آماده استفاده نمود. 

قیمت خرید استخر بادی چهار حلقه قطر 168 جدید اینتکسهر یک از حلقه های موجود در این استخر بادی دارای دریچه باد می باشند که به صورت مجزا به پمپ باد متصل می شوند و راه اندازی آن ها صورت می گیرد. به این ترتیب کسانی که به دنبال یک محصول با قابلیت راه اندازی آسان می باشند می توانند این استخر بادی را مد نظر قرار دهند و از آن در فضای باز و در مسافرت و گردش استفاده نمایند. در صورت تمایل به استفاده از این محصول به عنوان استخر توپ نیز می توان آن را در فضای سرپوشیده منزل نیز استفاده کرد و شرایط دلخواه و شادی را ایجاد نمود که سبب تخلیه انرژی کودکان می شود. رنگارنگ بودن بدنه محصول توجه عده زیادی را جلب کرده است و همچنین داشتن قیمت مناسب نیز جزو مزیت های محصول به حساب می آید. به این ترتیب پر فروش و محبوب می باشد و می توان آن را تهیه کرد. انتخاب و خرید استخر بادی چهار حلقه قطر 168 جدید اینتکس از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

وعخانگی
ظرفیت 780 لیتر
قطر 168 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
وزن 2.6 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC ساده
پمپندارد
ضخامت بدنه0.23 میلی متر
دریچه تخلیه آبدارد
سایر ویژگی هاساختار چهار طبقه ای
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل راه اندازی با انواع پمپ باد اینتکس
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...