استخر بادی سرسره دار کودک طرح دریا

intex 56143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان

استخر بادی سرسره دار کودک طرح دریا مجموعه ای بی نظیر و کامل برای رسیدن به تفریحات مهیج آبی است که دارای امکانات زیادی می باشد تا کودکان در داخل آن احساس خوشایندی داشته باشند و دچار مشکل نشوند. همچنین بدون نیاز به وسایل اضافه و تفریحی قادر به داشتن بهترین تفریحات آبی باشند. استخر بادی مد نظر در ساختار خود دارای سرسره بادی می باشد که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و جزو مزیت های مهم آن به شمار می آید. به این ترتیب سبب افزایش انرژی کودکان می شود و می تواند تفریحات دست جمعی آن ها را رقم بزند. 

خرید استخر بادی سرسره دار کودک طرح دریا جدیداستخر بادی مد نظر با بالاترین میزان درجه کیفی در اختیار علاقه مندان خواهد بود که می تواند رضایت آن ها را نیز جلب کند و قابلیت استفاده بر روی سطوح مختلف را دارد. با توجه به این گونه موارد در فصول گرم سال می توان از این استخر بادی در فضای باز استفاده کرد و شرایط دلخواهی را ایجاد نمود و در نهایت توانست روز خوشی را برای کودکان به صورت دست جمعی رقم زد. در ساختار محصول عروسک های بادی نیز وجود دارد که می تواند سبب سرگرم شدن کودکان شود و برای آن ها بسیار لذت بخش می باشد که می تواند سبب بازی کردن آن ها در محیط های آبی شود. این استخر بادی تشکیل شده از دو حوضچه آب است که به وسیله سرسره بادی به هم متصل شده اند و تشکیل موقعیت تفریحات مهیج آبی را داده اند. به این ترتیب می توان به راحتی آن را مورد بهره برداری قرار داد و ایمنی کودکان را نیز رقم زد و در نهایت توانست در طی سال های زیاد این محصول را برای کودکان در فصول گرم سال مورد استفاده قرار داد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید استخر بادی سرسره دار کودک طرح دریا می باشند می توانند با خیالی آسوده از طریق نمایندگی اینتکس ایران خرید خود را نهایی سازند.

 نوعتفریحی
ظرفیت آب206 لیتر
طول310 سانتی متر
عرض193 سانتی متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهطرح دار
وزن بسته بندی
6.6 کیلوگرم
تحمل وزن سرسره81 کیلوگرم
برنداینتکس
رده سنیبالای دو سال
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح ماهی و دریا
دارای سرسره بادی
دارای اسباب بازی های بادی سرخود
دارای آبپاش در قسمت ورودی استخر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...