استخر بادی سرسره دار بزرگ کودک 57451

intex 57451

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان

استخر بادی سرسره دار بزرگ کودک 57451 دارای بدنه ای بزرگ و حرفه ای است که می تواند یک پارک بادی در فضای باز برای کودکان ایجاد کند. در نتیجه باعث ایجاد تفریحات آبی و مهیج می شود که برای تمامی کودکان لذت بخش می باشد. این محصول دلخواه بدنه ای بزرگ دارد و از بخش های مختلف تشکیل شده است که همگی آن ها ایجاد تفریحات مهیج برای کودکان می کند. استخر بادی مد نظر با بدنه بادی دارای سرسره بادی نیز می باشد که بر روی آن تفریحات مهیج صورت می گیرد و می توان از داشتن آن لذت برد. محصول مورد نظر را به راحتی راه اندازی کنید و موجب شوق و اشتیاق در کودکان خود شوید. این محصول به اندازه ای بزرگ است که بتوان در داخل آن تفریحات تابستانه و دست جمعی برای کودکان فراهم کرد و از وجود آن بهره مند شد.

خرید استخر بادی سرسره دار بزرگ کودک

بهترین نمونه از محصولات بادی که به وسیله آن بتوان اوقات خوشی را در فصول گرم سال برای کودکان رقم زد استخر بادی مد نظر می باشد که بدون نیاز به وسایل بازی اضافه می توان از آن بهره مند شد و توانست به تفریحات آبی پرداخت. این محصول دارای آبپاش بادی نیز می باشد که به صورت سرخود به بدنه متصل است و سبب آبتنی کودکان می شود. بدنه دارای مخزن آب است که به این وسیله آبپاش عمل می کند و قادر به فراهم کردن موقعیت دلخواه می باشد. این محصول منحصر به فرد با قیمت مناسب به فروش می رسد و افراد می توانند با خیالی آسوده از وجود آن نهایت بهره برداری های لازم را به عمل آورند. استخر بادی در فضایی مانند باغ و حیاط های بزرگ راه اندازی می شود و می تواند بهترین موقعیت برای تفریحات آبی کودکان به ویژه در فصول گرم سال باشد. به منظور خرید آسان استخر بادی سرسره دار بزرگ کودک 57451 علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس محصول را سفارش دهند.

فروش استخر بادی سرسره دار بزرگ کودک مدل 57451

 نوع خانگی
 طول 297 سانتی متر
 عرض 193 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت آب 537 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 6.3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای اسباب بازی بادی
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ بادی ، حلقه رنگی


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...