استخر بادی سایبان دار طرح پنگوئن کودک 57418

intex 57418

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
585,000 تومان

استخر بادی سایبان دار طرح پنگوئن کودک 57418 دارای طرح جدید می باشد که ترکیبی از بهترین مواد اولیه است و می تواند سازگار ترین حالت ممکن را برای استفاده کنندگان رقم بزند. استخر بادی دارای سازگاری های لازم جهت استفاده در فصول مختلف است که در فصول گرم سال راحتی را ایجاد می کند. چرا که دارای سایبان بادی و ضخیم است تا در داخل آن مشکلی کودکان را تهدید نکند. با این وجود است که استخر بادی مد نظر جزو محبوب ترین و منحصر به فرد ترین محصول از نظر ایمنی و استاندارد بودن می باشد تا کودکان بتوانند در فصل تابستان و در اوقات فراغت خود بهترین شرایط را تجربه کنند و از ان بهره مند شوند. محصول مورد نظر دارای یک طرح جذاب می باشد که در نظر کودکان بهترین شرایط را ایجاد کرده است. این استخر بادی با طرح پنگوئن توانسته برای رده سنی کودک مناسب باشد و آن ها را مجذوب خود کند. داشتن رنگبندی زیبا و خاص نیز سبب جلب مخاطب می شود و محصول را جزو محصولات پر فروش و منحصر به فرد کرده است. 

استخر بادی سایبان دار طرح پنگوئن اینتکسبا این وجود است که می توان خرید آن را انجام داد و با داشتن طول عمر بالا از داشتن آن در طی سال های زیاد لذت برد. بدنه در برابر اشعه خورشید دارای مقاومت می باشد و می تواند بدون پس دادن رنگ و پوسیدگی مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد. از این رو بهترین گزینه برای تفریحات آبی کودکان می باشد که با داشتن سایبان بادی توانسته موقعیت را برای حضور کودکان در زیر اشعه آفتاب مناسب سازد. استخر بادی مد نظر را می توان با قیمت مناسب خریداری کرد اما کیفیت بالا و اصل را به دست آورد. این محصول بی نظیر ساخت شرکت اینتکس است و جزو محصولات اصل و اورجینال می باشد. با این وجود است که طرفداران زیادی دارد و می توان از آن بهره مند شد. جهت سفارش و خرید استخر بادی سایبان دار طرح پنگوئن کودک 57418 به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 45 لیتر
طول 102 سانتی متر
عرض 83 سانتی متر
برند اینتکس
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC 
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی : 3 کیلوگرم
 دارای سایبان سرخود
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...