استخر بادی بزرگ مدل دیزنی کودکان 57465

intex 57465

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان

استخر بادی بزرگ مدل دیزنی کودکان 57465 طرحی محبوب از نظر کودکان می باشد که با بدنه با کیفیت توانسته جهت استفاده آن ها در طول عمر بالا مورد بهره برداری قرار گیرد. استخر بادی بدنه ای به شکل مستطیلی دارد که در داخل آن کودکان به همراه والدین خود و یا به همراه دوستان خود جای می گیرند و می توانند ساعات خوشی را سپری کنند. آب بازی و آبتنی جزو تفریحات مورد علاقه کودکان می باشد که در داخل محیط های آبی به آن دست پیدا می کنند و می توانند به همراه دوستان خود بازی های مهیج داشته باشند. از این رو خرید استخر بادی مد نظر که بدنه ای بزرگ و جادار دارد توجه والدین را جلب کرده است تا با پرداخت هزینه کم بتوان موقعیت خوبی را به دست آورد و از آن لذت برد. استخر بادی مد نظر بدنه ای با طرح های چاپی دارد که طرح های زیبا و جذاب را شامل می شود.

خرید استخر بادی بزرگ مدل دیزنی

این طرح ها با رنگبندی متنوع ایجاد شده اند که بدنه بدون پس دادن رنگ می تواند برای استفاده در طول سال های زیاد آماده باشد. در واقع با استفاده از محصول در فضای باز و در معرض آفتاب بدنه دچار رنگ پریدگی نمی شود و ظاهر خود را حفظ می کند و می توانند از وجود استخر بادی لذت ببرند. این محصول خاص و منحصر به فرد به راحتی توسط پمپ باد راه اندازی می شود و قادر خواهد بود رضایت مخاطب را داشته باشد. با این وجود است که سازگاری های لازم به جهت داشتن تفریحات آبی برای کودکان مهیا شده است و می توان از داشتن آن لذت برد. دیواره های استخر بادی لایه ای می باشد که مقاوم ترین دیواره محسوب می شود و می تواند با استحکام بالا در موقعیت قرار گیرد. جهت خرید استخر بادی بزرگ مدل دیزنی کودکان 57465 و سفارش آن به صورت غیر حضوری مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس ایران لازم است و می توان محصول را به راحتی و در کم ترین زمان به دست آورد.

قیمت استخر بادی کودک طرح شیر شاه

 نوع تفریحی
 طول 262 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت  750 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.33 میلی متر
 جنس کف وینیل 
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 دارای طرح انیمیشن شیر شاه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...